کد خبر: ۸۷۳۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

عکس| بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد

وقتی صحبت از W ۱۴۰ شد، به وضوح مشهود بود که حتی مرسدس بنز نیز مرز‌های خود را تغییر داده و کلاس S را کاملاً به سطح دیگری منتقل کرده است.
عکس| بهترین ماشینی که از کارخانه مرسدس بنز بیرون آمد
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی صحبت از داشتن طرفداران زیاد به میان می‌آید، W ۱۴۰ یکی از محبوب‌ترین خودرو‌ها است. در مورد این خودروی منحصر به فرد، چند چیز خاص وجود دارد که W ۱۴۰ را به محبوب‌ترین مرسدس بنز کلاس S در تمام دوران تبدیل می‌کند.

بیشتر مردم ظاهر W ۱۴۰ را دوست داشتند. این خودرو طراحی جاودانه‌ای داشت که به آن اجازه می‌داد حتی پس از سال‌ها، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. همچنین W ۱۴۰ کاملاً با زبان طراحی آن زمان محصولات مرسدس بنز مطابقت داشت.

این موضوع باعث می‌شد که آن را فوراً به عنوان یک مرسدس بنز حتی از دور تشخیص دهید. بسیاری از مدل‌های مرسدس بنز در آن زمان مانند W ۱۲۴ نیز از زبان طراحی مشابهی پیروی می‌کردند. W ۱۴۰ که به راحتی بهترین مرسدس کلاس S تاریخ است، توسط Olivier Boulay طراحی شده است و یکی از بهترین طراحی‌های او محسوب می‌شود. مردم ظاهر مردانه W ۱۴۰ و حالت کلی آن را دوست داشتند و دارند.

در گذشته، به طور کلی، همه محصولات مرسدس بنز به دلیل کیفیت ساخت تانک مانند خود مشهور بودند. با این حال، وقتی صحبت از W ۱۴۰ شد، به وضوح مشهود بود که حتی مرسدس بنز نیز مرز‌های خود را تغییر داده و کلاس S را کاملاً به سطح دیگری منتقل کرده است.

این خودرو در حد کمال ساخته شده بود و تضمین می‌کرد که حتی پس از صد‌ها هزار مایل مانند همیشه محکم باقی بماند. جالب اینجاست که این خودرو هنوز در بسیاری از کشور‌های جهان مورد استفاده روزمره قرار دارند. کیفیت ساخت فوق العاده مستحکم، W ۱۴۰ را قادر ساخته تا در آزمون زمان مقاومت کند.

همانند تمام نسل‌های کلاس S، در این اتاق هم ویژگی‌های جدیدی به تمام صنعت خودروسازی برای اولین بار معرفی شد. این فناوری‌ها شامل برخی از ویژگی‌های قابل توجه مانند سامانه پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم کمکی ترمز، چراغ‌های جلو زنون HID، کیسه‌های هوای جانبی و ... است.

ESP در حفظ کنترل خودرو در صورت انجام مانور‌های ناگهانی برای جلوگیری از موانع، بسیار موثر بود. پس جای تعجب نیست که کل صنعت خودرو آن را پذیرفته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین